Sennheiser MX 375 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 375 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Mick van Poelgeest 27-10-2012
Geschreven voor: Sennheiser MX 375 zwart

Heb deze geweldige oortjes nu al weer een half jaar in bezit. En in tegenstelling tot oortjes van Philips en Sony van vergelijkbare prijzen zijn deze oortjes wel van hoge kwaliteit. Ze zitten best goed in het oor, je krijgt er namelijk van die heerlijke oorkussentjes bij. Daarnaast zijn ze eens anders vormgegeven dan het gros van deze oortjes en dat bevalt mij in ieder geval. Daarnaast zijn ze ongeloofelijk stevig (het is dan ook een Duits merk)! De kabels zijn niet extreem dik, maar zitten goed vast in de oordopjes, iets waar andere fabrikanten nog wat van kunnen leren. En voor een euro of 16 is de geluidskwaliteit geweldig, verwacht uiteraard ook geen wonderen. Maar voor 16 euro zijn deze oortjes "as good as it gets". Wat ik al helemaal bizar vind, is dat Sennheiser zelfs bij zo'n product uit de budgetlijn gewoon 2 jaar garantie geeft! Dat kom je bij andere koptelefoons van 80 euro nog niet tegen. Petje af voor Sennheiser, dit product is geweldig.